De Warrior van de TOP is volledig gebouwd, volledig voorgekomen en komt met vele eigenschapverhogingen. Er zijn twee hier beschikbare versies, zowel hebben de componenten van uitstekende kwaliteit, als een krachtige .21 nitro motor.
De Warrior wordt gebouwd gebruikend geavanceerde componenten en innovatieve techniek om de beste prestaties uit uw pakket te krijgen. Het heeft een pas ontwikkeld de leidingssysteem van de Kopvoorn, waar de as zich van de koningsspeld tot het wielcentrum (zie beeldrecht) deze eigenschap verbetert leidingsprestaties uitbreidt. Het heeft een speciaal ontworpen opschortingssysteem, met tweeling regelbare achteropschortingswijzen dat voor een flexibele drijfwijze en een vlotte drijfwijze toestaat.
Het deel van zijn prestaties is toe te schrijven aan de lichtgewicht ultra-compacte versnellingsbak; dit heeft een laag zwaartepunt dat, bij greep en controle helpt. De versnellingsbak wordt ook gebouwd hoogst duurzaam om te zijn, zodat het beter aan de harde slagen kan het hoofd bieden verbonden aan gebruik met fouten. Het is gebouwd met een toestelverhouding die zowel buitengewone versnelling als een hoge hoogste snelheid aanbiedt. Niet alleen bestaat dit maar de versnellingsbak uit al staaltoestel en is van een pignonontwerp dat het gemakkelijker maakt te handhaven en te herstellen.
De Warrior wordt gebouwd rond een stevig aluminiumchassis, dat een breedte van slechts 129mm heeft; dit gecentraliseerde chassisontwerp staat snellere leiding en snellere reactie toe. De slagen worden beschermd door 16mm super groot links voorgestelde olieschokken droeg. De strijder heeft ook volledig regelbare de balkoppen van de slingeringsbar, en een regelbare hoog-downforce-hoogtevleugel voor betere tractie en stabiliteit. Bovendien wordt de voorbumper zich gebouwd zodat het achteruit op effect beweegt, kan dit de chassis verhinderen vervormd of zelfs gebroken te worden wanneer het landen na sprongen.
Sommige eigenschappen zijn specifiek voor de Pro versie en niet op de standaardversie:
- Het standaardmodel gebruikt normale dogbone, niet CVD zoals in Pro;
- De standaardversie heeft geen Voo r& Achter systeem Swaybar;
- Er zijn slechts 2stuks diff.gears die op voor, achter& de centrum versnellingsbak Standarrd, terwijl PRO is 4stuks;
- De dikte van chassis & schok toren die op norm 2.5mm & is; 3mm respectievelijk, terwijl Pro 3mm & is; 4mm;
- De Standaard gebruikt metal bearing. Alle aaneenschakelingen op Pro kunnen met regelbare spanschroef worden geplaatst.
Specificaties:
- Height: 185mm
- Length: 505mm
- Width: 310mm
- Wheel base: 315~320mm
- Track F/R: 310mm
- Ground clearance: 30mm
- Weight: 3300g
- Transmitter: 2 channel
Eigenschappen:
- New C-hub steering;
- Newly developed suspension;
- Twin adjustable rear suspension;
- Four wheel drive
- Lightweight ultra-compact gear box;
- Solid aluminum chassis;
- Width of only 129mm;
- Quicker steering and fast response;
- 16mm super big bore oil shocks;
- New gear ratio;
- Easy maintenance pinion gearbox;
- All Steel Gear;
- Adjustable Sway bar ball cups (Pro only);
- Adjustable high-downforce wing;
Heb je nodig om te gebruiken:
- 12 x AA Batteries
- Model Fuel
- Glowstarter